Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zodra je bestelling is geplaatst, kun je deze binnen 24 uur annuleren.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een track & trace-code waarmee je je pakket kunt volgen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Bestellingen worden meestal binnen een week geleverd. Tijdens drukke periodes kan de levering iets langer duren. We houden je op de hoogte via Track & Trace.
Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Met een account kun je echter wel je bestelgeschiedenis bekijken en worden je gegevens opgeslagen voor een snellere checkout.
Komen uitverkochte artikelen weer op voorraad?
We doen ons best om alle uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen.
Hoe werkt een terugbetaling?
De wijze waarop je wordt terugbetaald, hangt af van de betaalmethode die je hebt gebruikt. Zodra wij je retour hebben verwerkt, storten we het bedrag terug op je bankrekening.
Kan ik mijn kortingscode of cadeaubon gebruiken voor afgeprijsde artikelen?
Natuurlijk! Je kunt je kortingscode en/of cadeaubon ook gebruiken voor artikelen in de sale.